Gå til hovedindhold

Hjælp på biblioteket

Bibliotekerne tilbyder personlig it-vejledning for virksomheder og foreninger, som synes digital selvbetjening kan være svært.

Det kan du få hjælp til:

  • anvende computer, gå på nettet og håndtere mus
  • få en introduktion til Virk som fælles indgang til det offentlige
  • sætte genveje op til dine selvbetjeningsløsninger
  • bruger Mit Virk som overblik over de løsninger, du senest har besøgt
  • bestille en NemID medarbejdersignatur eller bruge privat NemID til erhverv
  • give digital fuldmagt til din revisor, bogholder eller andre rådgivere, der administrerer din virksomhed for dig
  • aktivere og anvende virksomhedens digitale postkasse
  • sende en elektronisk faktura til en myndighed
  • starte, ændre og lukke din virksomhed på computeren

Du kan også få hjælp til at finde den rigtige selvbetjeningsløsning på Virk, fx:

  • hvis du vil søge om refusion for sygedagpenge via NemRefusion
  • hvis du er momsregistreret og vil indberette moms

Bibliotekerne kan ikke være din rådgiver i forhold til, hvad du skal taste. Men de hjælper dig gerne på vej. 

Print Facebook LinkedIn Twitter Mail Facebook LinkedIn Twitter Mail Hvis du deler indholdet, vil udbyderen af servicen sætte en eller flere cookies på din computer.